wtorek, 4 kwietnia 2017

Notes pod ręką zawsze spoko

        Uwielbiam wszystko zapisywać. Robię notatki dosłownie w każdym momencie i na każdy temat. Zaczynając od listy zakupów, listy rzeczy do zrobienia, książek do przeczytania lub filmów do obejrzenia po drobne nowe pomysły.
         Wielkim udogodnieniem jest dziś telefon, który bardzo ułatwia mi segregowanie wszystkich informacji. Wiadomo- technika ułatwia nam życie, bo takie jest jej zadanie. Ja jednak mimo wszystko chyba zawsze będę stawała w obronie tradycyjnego notesu, który przecież również zawsze można mieć przy sobie. Co roku mam nowy i zostawiam w nim zawsze ważne informacje, a likwiduję te już nieaktualne. Dzięki temu zawsze mam przy sobie ważne adresy, numery telefonów, nazwiska i wiele wiele ważnych dla mnie rzeczy.
           Wszyscy Ci, którzy tak, jak ja są fanami zapisków, przyznają również jak ważny jest wygląd samego notesu. Przynajmniej na początku jego użytkowania. Bo przyznajmy szczerze, że po roku przewalania się w torebce może nie wyglądać zbyt dobrze.
            A może właśnie udało mi się się wymyślić patent na utrzymanie go w świetnej formie...? Może to właśnie filcowe etui pomoże? Zarówno notes, jak i etui ma ten sam motyw i podobną kolorystykę.






1 komentarz: