wtorek, 30 grudnia 2014

Dawidkowe literki

     Ciekawe dlaczego tak pusto na mieście? Siódma rano i nie ma korka?? Ach, tak- faktycznie- przecież to Sylwester ;-). Normalni ludzie o tej porze śpią, a wybrańcy jadą do pracy. Z tej okazji chciałam wszystkim złożyć najserdeczniejsze życzenia! Pomyślności i szczęścia i radości? Tego Wam nie życzę, bo pewnie usłyszycie to i przeczytacie miliony razy. Ja mam taka skromną i szczerą litanię do rodziców i nierodziców, do tych, którzy rodzicami się dopiero staną i do tych, którzy nigdy nie zamierzają nimi być. (Tacy tez są, a nie wolno nikogo dyskryminować).
   Życzę Wam Kochani:

Braku korków w drodze do pracy.
Dzieci wstających rano z uśmiechem na buziach.
Lodówki zawsze pełnej zapasów.
Wytrwania w postanowieniach (nie tylko noworocznych).
Braku buntów, histerii, tupania nogami i ryków, przynajmniej w miejscach publicznych.
Kreatywnie spędzonego czasu (najlepiej z dziećmi).
Dobrej organizacji czasu lub chociaż umiejętności wydłużania doby o kilka godzin.


Tego z całego serca życzę Wam, a także sobie, bo każda prawie mama wie doskonale, że przy dziecku, dużo się zmienia. Zmieniają się priorytety, czas płynie szybciej, a zabawki same ciągle zmieniają swoje miejsce.

  ****

Kolejny napis 3D powstał na specjalne zamówienie. Drewniane litery ozdobiłam metodą decoupage'ową i wykończyłam filcem. Są dość duże- każda z nich na 20 cm, więc trudno ich nie zauważyć. Zamocowane na na naturalnym sznurku łatwo umieścić gdzieś w dziecięcym pokoiku. Prawda, że miło popatrzeć na taką żabkę? A może kiedyś zamieni się w Księcia....?






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz