sobota, 9 listopada 2013

Lawendowy

    Korzystając z ciszy i spokoju, która o tej porze dnia powinna być normą (a nie jest), wklejam kolejne wytwory. Nie mylić z przetworami, choć i takie się u mnie zdarzają.
Mam ochotę napisać coś od siebie, np o sobie. I po prostu nic nie przychodzi mi do głowy. Każde kolejne zdanie zostaje kasowane i niszczone. Jakieś takie wszystko banalne. No bo czy ktoś będzie chciał czytać o tym co dzisiaj jadłam na śniadanie? Hmmm....czy ja dziś w ogóle jadłam śniadanie? Albo o wszechobecnym bałaganie i porozrzucanych zabawkach, na które już po prostu nie mam siły? Nie śmiejcie, się, naprawdę są takie osoby, które na każdym kroku bombardują nas najdrobniejszymi szczegółami ze swojego życia. Nie mam na myśli tylko blogów. Sama osobiście znam kilka osób, które w ciągu kilku minut potrafią streścić połowę swojego życia. Oczywiście nic w tym złego- każdy ma inny temperament. Tak samo, jak introwertyczni, potrzebni są ekstrawertyczni ludzie. Gdyby nie ci pierwsi,to kto by te gaduły wysłuchał? A morał z tego jaki? No właśnie- w tej sprawie każdy ma swój. Prawda? Bardzo mnie cieszą dyskusje pod wpisami, więc zachęcam do wyrażenia swojego zdania.

Na drugim planie chustecznik i pudełeczko na herbatę:








2 komentarze:

  1. hej witaj. bardzo podobają mi się Twoje "wyroby" i chciałabym coś zakupić, ale chciałabym wiedzieć jakimi farbami to wszystko malujesz i z czego wykonane są te pudełeczka- drewno, sklejka: czym są klejone oraz czy wzorki malowane są odręcznie?? mój partner ma uczulenie na bardzo duża ilość substancji chemicznych i muszę wszystko z nim konsultować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, że dopiero odpisuję, ale jestem na Bloggerze od niedawna i miałam problem z dodawaniem komentarzy. Wszystkie moje "dzieła" maluję farbami akrylowymi, które są na bazie wody. Lakier, którego używam, to również lakier wodny. Stosuję metodę serwetkową, czyli większość motywów jest po prostu naklejana. Wiele razy jednak usłyszałam już, że w ogóle nie widać tego, że wzory są naklejane i, że wyglądają jakby były namalowane. Pozdrawiam serdecznie i zachęcam do odwiedzenia nowszych postów.

      Usuń