piątek, 25 kwietnia 2014

Korona z głowy spadła

     Tak sobie obserwuję i tak się zastanawiam skąd się bierze pewna zależność...? Dlaczego ludzie zakładają swoim dzieciom za duże buty? Nie jest to zjawisko rzadkie: bardzo często widuję na mieście dzieci, które mają buciki za duże conajmniej jakieś 2, a nawet 3 cm. Klapią i stukają tymi butami i ewidentnie widać na pierwszy rzut oka chodzenie w nich nie jest łatwe. Poniekąd rozumiem- mogę się tylko domyślać, że to ze względów ekonomicznych. Wiem, jak szybko rosną dzieciom nogi, ale czy nie generują wydatków w przyszłości? Na pewno ma to jakiś zły wpływ na stawy dziecka. Nie będę się wymądrzać, bo lekarzem nie jestem i moja wiedza na ten temat jest znikoma, ale chyba łatwo domyślić się, że chodzenie w takich butach to niezbyt przyjemne doświadczenie. A jeśli nie, to zachęcam do założenia butów męża i pójście na zakupy...


     Dość marudzenia. W zamian za to coś wygodniejszego. (tak, żeby wszystko było choć trochę spójne). Taka podusia siedziała mi w głowie już od dawna i jakoś nie było okazji, żeby plan zrealizować. W ogóle motyw korony bardzo mi się podoba. idealnie pasuje do dziecięcego świata. Każdy przecież traktuje swoje dziecko jak  Książątko właśnie. I chyba słusznie, bo to jedyny okres w naszym życiu, który jest do królewskiego bytu choć troszkę podobny. Mam jeszcze sporo królewskich projektów do zrobienia, ale dziś tylko podusia. Idealna do łóżeczka, wózka, czy po prostu jako ozdoba pokoju. W dodatku spersonalizowana ;-))








I ważne, że się podoba:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz