piątek, 28 marca 2014

Pierwszy powiew wiosny

    Nareszcie wiosna! Wróciło moje kochane słońce i ładuje moje akumulatory. Promienie słoneczne faktycznie działają  na mnie energetyzująco i wyzwalają niesamowity przyrost pomysłów. Na pewno niemałe znaczenie ma to, że głęboko w szafie wylądowały ciepłe płaszcze, czapy i szaliki. Aż chce się działać. Do głowy przychodzą mi: sprzątanie, przemeblowywanie i mnóstwo innych pomysłów. Niestety pomysłów jest coraz więcej, a czasu coraz mniej. Staram się rozciągać czas tak, żeby starczyło go na wszystko, ale przede wszystkim na spacery i zabawę na dworze. Jak się synuś tak nabiega i zmęczy, to śpi ponad 3 godziny. To naprawdę duży plus.

    Wiosna to nie tylko słońce, sprzątanie i dzieci krzyczące za oknem. To również zbliżający się wielkimi krokami sezon ślubny. Bardzo lubię ten okres, bo daje mi dużo inspiracji i coraz to nowe pomysły. Każdy chce mieć na swoim ślubie coś wyjątkowego. Tym bardziej chcą mieć po nim wyjątkowe i orginalne pamiątki. Dziś prezentacja szkatułki na obrączki w bardzo prostym stylu. Jest dowodem na to, że decoupage to nie tylko prowansalska biel i ogromna ilość różyczek. Pomysł nie jest niestety mój- zaczerpnięty został z internetu. no właśnie, dlaczego JA tego nie wymyśliłam?! Mam nadzieję, że się spodoba:








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz