środa, 4 września 2013

Witam serdecznie,
Pierwszy post na tym blogu nie jest moim pierwszym postem. Dotychczas chowałam się w "Wytwórni Kreatywnej"- o TU. Z założenia był to blog o decoupage'u, a raczej o moich wytworach. Bloga zakładałam z zamiłowania do wszelako pojętego TWORZENIA, a zwłaszcza do tworzenia czegoś z niczego. Z upływem czasu moje hmmm..."umiejętności" się rozrosły i robię coraz więcej rzeczy. Codziennie w mojej głowie piętrzą się nowe pomysły. Jest ich tak dużo, że sama nie nadążam.
W ostatnim czasie bardzo dużo się u mnie zmieniło, a zmiany te w dużej mierze wpłynęły na powstanie nowego bloga, a zwłaszcza jego nazwę. Tak, macierzyństwo to wywrócenie życia do góry nogami, ale dla takiej osoby jak ja, jest to też napływ nowych pomysłów wynikających z potrzeby chwili.
Mama Kreatywna to dużo więcej niż WYTWÓRNIA. Będzie znacznie więcej nowości, pomysłów, spostrzeżenia, DIY, a może nawet pokuszę się na jakiś przepis kulinarny...? (Sama nie wierzę, że to piszę ;-)))
Potrzebna była mi odrobina świeżości i może tu ją znajdę.
zapraszam serdecznie do oglądania i komentowania.

pozdrawiam serdecznie

Mama Kreatywna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz