piątek, 26 października 2018

Profesjonalnie z własnym LOGO






     Robi się profesjonalnie. Pachnie ekskluzywnym woskiem z drogiej świeczki, mam małe ledowe lampki na druciku i dymiące gorące kakao.

     Żarcik.

     Tak naprawdę siedzę w swoim wszechobecnym bałaganie, wśród zabawek i tektury, a pachnie- jak najbardziej, ale klejem. Korzystam z tego, że wszyscy najważniejsi dla mnie ludzie już odpoczywają, bo jest późno. Ja staram się sprostać narzuconym sobie celom i realizuje kolejne pomysły. Może dlatego tak bardzo się cieszę z tego, że mam już swoje własne indywidualne i przede wszystkim piękne logo. Traktuję je jako moją nagrodę, trofeum. Trochę jak bukiet kwiatów na dzień kobiet czy piękne perfumy na rocznicę ślubu (czy czyta to mój mąż...?). Taka ozdoba była mi potrzebna i jaram się jak pochodnia, bo właśnie dziś się nim chwalę i od dziś będę go zdecydowanie nadużywać.

    Nie mogę nie dodać, że specjalnie dla mnie stworzyła je moja dobra znajoma z czasów szkolnych. Za każdym razem, kiedy uda nam się wymienić choć kilka zdań, wiem na pewno, że jesteśmy ze sobą estetycznie spokrewnione.
Jeszcze raz dziękuję Madziu!
Jeśli podoba Wam się moje logo to na pewno tak samo będzie z resztą jej twórczości, a to link do strony Magdy: KLIK oraz Facebooka: KLIK 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz