piątek, 20 lipca 2018

Zaproszenia na potrójne chrzciny

      Tym razem zupełnie wyjątkowe. Takich jeszcze u mnie nie było i bardzo się cieszę, że mogłam je wykonać. Zaproszenia na Chrzciny zawsze są wyjątkowe ze względu na wagę tego dnia, ale te były wręcz potrójnie niesamowite.
      Kto z Was zna kogoś, kto ma trojaczki? Ja już znam i cały czas myślę o tym, że to musi być bezkonkurencyjne doświadczenie.
      Z mamą tych trzech słodziaków dość długo omawiałyśmy każdy szczegół. Wszystko zostało dopracowane i dobrze przemyślane. Każde zaproszenie zostało wykończone mobilnym zdjęciem na pamiątkę. Moja sentymentalność nie pozwala mi wyrzucić żadnego zaproszenia, z tych, które dostaję, bo już samo w sobie są dla mnie wartościowe. Są na pewno osoby, które nie przywiązują do tego tak wielkiej wagi i nie zbierają takich rzeczy. Co innego zdjęcie. Tym bardziej takie wyjątkowe.








1 komentarz: